15 Eylül 2009 Salı

Pana - Galatasaray maçına Paolo Tagliavento ?

Haberi TV'de ilk gördüğüm anda küçük bi kahkaha patlattım. Böyle bir maça böyle bir hakem.. olmamalı dedim.
İtalyan hakem hakkında ne Yunanlıların nede Türk halkının çok fikri olduğunu düşünmüyorum. Aslına bakılırsa 2 gün önceye kadar benim de yoktu. Kendisini Genoa-Napoli maçıyla birlikte tanıdım. Onun hakkında bu yazıyı yazmamı sağlaysansa bizzat kendisi ve dolayısıyla FIFA.
Pazar günü Luigi Ferrari stadında 2 penaltı üzerine tam 6 sarı 3 kırmızı kart çıktı. Olağan gibi görünebilir ama, maçın geniş özetini izlediğim için rahatlıkla söyliyeyimki, maçtaki hiçbir kartın kart, ve penaltının normal olmadığının altını çizeyim.
Böyle gergin geçecek bir maça, bu kadar karta eli açık, ev sahibi taraftarın altında kalan ve saçma sapan bir hakem. Temsilcimiz Yunanistanda son derece sakin olmalı yoksa Tagliovento gibi 30 metreden küfür duyduğunu iddia edip, adam atan hakemden gazabı kötü olur.
Söylemeden geçmeyeyim dedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder