27 Eylül 2009 Pazar

Boluspor 3-1 Adanaspor


Tepki çekmemek amacıyla, umutsuzluğumu yansıtmamıştım etrafıma, yazıya. Fakat beklenen en azından benim beklentim oldu, takım Bolu'dan yine '0' puanla döndü. Sürpriz olan tek şey, anormal 4 kırmızı kart.

Maçı izleyemediğim ve hiçbir haber alamadığım için kulaktan dolma haberlerle burayı doldurmak istemiyorum. Aldığım en genel haberler, Ekrem Al'ın oyuna müdahele konusunda yeteneklerinin artık sorgulanması gerektiği ve takımdaki laubali tutum.

Üzgün değilim. Nedenini tam bilemiyorum ama büyük bir ihtimalle, bu deplasmandan fazla beklentim olmaması, üstüne, üst sıradaki çoğu takımın puan kaybetmesi.

Klişe bir şekilde önümüze bakıyoruz..
Haftaya yine bir deplasman.. Bu sefer yol İzmir'e, Bucaya düşüyor.. Bu sefer 3 puan şart !

Söylemeden geçmeyeyim: Herkeste gelecek hafta 4 kırmızı kartın yerine kim oynayacak korkusu, şaşkınlığı var. Kimse korkuya düşmesin, hafta içi oyananacak olan Çanakkale maçında, tahminen tüm cezalıların cezası kalkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder